Pagina's

zondag 27 januari 2013

Lifestyle DIY

Vandaag heb ik voor julie hele leuke en simpele DIY lifestyle ideeën! Zoals jullie mischien al weten houd ik ook heel erg van lifestyle en natuurlijk komen jullie hier ook meer van te zien op mijn blog. Enjoy! 

Dit vind ik echt een heel leuke lamp om zelf te maken, heel orgineel en sfeervol!



Heb je een hond? En vind je de voederbakjes ook maar saai? Nou dan is dit een heel leuk idee om te maken!



Letters op canvas plakken en met een spuitbus in  een kleur spuiten! Super simpel en lekker goedkoop. 


Flesje of potje over? Het enigste wat je nodig hebt is een potje/ fles, lijmpistool en een spuitbus. I love it!


  Zilver gespoten schelpen! Even lekker uitwaaien op het strand en dan je gevonden schelpen zilver spuiten.


Nog een handoekrekje nodig? En heb je nog een stoel over? Dit is een handoekrekje van een oude stoel, wat een super orgineel idee!


Letter voor in een kinderkamer aan de muur.


Moeilijk zelf te maken maar ik vond het super leuk, daarom doe ik het er toch even bij hihi.



Een andere leuke manier om je foto's te laten zien!


Vroeger knutselde ik altijd met wcrollen, daar maakte ik altijd poppetjes van haha. Ik ga er maar snel weer mee knutselen om deze mooie bloem te maken!


En als laatste iets super simpels! Letterstickers plakken op canvas, verven, de stickers verwijderen en klaar!

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, ik ga het zeker vaker doen. 

xxxx,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten