Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Welk maskertje moet ik kiezen?

Ik heb zelf een hele voorraad maskertjes en dan kan ik nooit kiezen welke ik wil gebruiken. In dit artikel leg ik uit wat de werking is van bepaalde producten, zodat je het ideale masker voor jouw huid kunt vinden. 


Olijfolie: Dit maat de huid op een natuurlijke manier vetter. Fijn voor als je een droge huid hebt.


Aardbei: Werkt exfoliërend (als een vloeibare scrub) en geeft een gezond lief blosje.

Komkommer: Verfrist de huid, heerlijk als je verbrand bent!

Cacaopoeder: Zorg voor een natuurlijke glow en maakt je huid fluweelzacht.


Haver: Reinigt je huid diep en zuigt als het ware de olie uit je huid.


Banaan: Werkt goed tegen puistjes en verzacht je huid.


Ei: Eiwit maakt je poriën fijner en eigeel maakt je huid lekker zacht.


Citroen: Werkt exfoliënterend (net als een aardbei) en gaat puistjes tegen. 


Yoghurt: Goed tegen grove poriën en puistjes, en maakt pigmentvlekjes lichter.

Honing: Maakt je huid lekker zacht, werkt reinigend en kalmeert de huid (ideaal voor de gevoelige huid!).

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxx, 
























1 opmerking: