Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Glossybox Valentine's edition

Ik ben al een jaar lid van de glossybox en elke keer zitten er weer leuke dingetjes tussen! Soms weer wat minder en dan weer hele leuke, klik op verder om de Valentijns editie te zien.

Elke maand krijg ik de glossybox op de mat en elke maand heb ik weer het gevoel dat ik een kadootje aan mezelf geef, altijd leuk om een pakje open te maken! En ik had het idee om deze maand een glossybox unboxing te doen op mijn blog, ik ga er nog over nadenken om het elke maand te doen. Enjoy!




Een douchegel van Anatomicals! Het product bestaat uit aloĆ« vera, hazelnoot en pepermuntolie. Het ruikt een beetje als snoepjes, wel lekker om de dag mee te beginnen! Het reinigd en verzacht de huid en laat een frisse geur achter.   Prijs: €3,50 



Altijd handig zo'n luxe sample! Als ik op vakantie ga dan neem ik altijd zo'n luxe sample mee. Deze champoo helpt het haar te herstellen en geeft een mooie glans. Prijs: €9,99


De BB cream van Ginvera, een typische Asian BB cream! Hij is dekkend, smeert ook lekker uit en geeft een ligt glansje. Voor mij is de kleur gelukkig goed en ook handig weer zo'n luxe sample! €32,50


 Uhmm ja er zat ook een crakle nagellakje bij van Golden Rose, ik weet niet wat ik er van moet vinden... Ik vond crakle vorig jaar helemaal leuk en nu vind ik het wel wat minder. Maarja altijd leuk een nieuw nagellakje voor in mijn nagellak stash! 


De kleur is geel. Het kwastje vind ik alleen niet heel erg fijn, maar de dekking is wel heel goed! Prijs: €6,95


 Jaaa en dit vind ik toch wel het leukste product! Lip duo lipstick & ultra shine lip gloss van Modelco! Echt heel erg handig voor in je handtas om je lippen even snel bij te werken, het is dus een lipstick en lipgloss ineen. 


De lipstick is nude, maar dan we ietsje bruiner. Als ik een dun laagje op mijn lippen doe dan is het vrijwel nude. 


De lipstick geeft veel pigment af en is lekker creamy. De lipgloss geeft een mooie glans en er zitten kleine glittertjes in, gelukkig plakt de gloss niet. De lipstick en gloss is mooi met elkaar maar je kan het natuurlijk ook los van elkaar dragen! De geur doet me ook weer aan snoepjes denken, lekker zoet. Prijs: €30,00


Jammie een makertje van Dr. Van Der Hoog kan er ook wel bij, I love it! Ik zag ook dat de maskertjes een nieuw jasje hebben gekregen. Het maskertje dat ik heb gekregen reinigt en herstelt de huid en er zitten allemaal vitaminen in. Ik ga morgen gelijk het maskertje opdoen! Prijs: €2,23


Er zat een gelukskoekje bij, wat een leuk idee! Alleen het koekje was bij mij helemaal gebroken en daarom heb ik er maar geen foto van gemaakt. Het zou er dus zo uit moeten zien: 
Wat ik wel grappig vind is dat ik ook deze spreuk heb! Deze foto is van beautylab.nl. 


En deze maand zit er ook weer een leuke glossymag bij. Ik vond deze glossybox erg leuk, er zaten 6 producten in waarvan 4 fullsize en 2 luxe samples waren. Het leukste product vind ik de Lip duo lipstick & Ultra shine lip gloss van Modelco! Je betaat voor de glossybox elke maand €14,95 en deze box was in totaal veel meer waard. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en mischien ga ik het met de volgende box ook weer doen. Wil je ook lid worden van de glossybox kijk dan op www.glossybox.nl.

xxx, 







2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jij blij bent met jouw glossybox! Ik heb op de douchegel en nagellak na, dezelfde inhoud als jou.. maar ik vind hem juist helemaal niks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan natuurlijk, hopelijk vind je de volgende dan wel weer leuk!

      Verwijderen