Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Januari Tag




Winter, sneeuw, hagel, regen, storm en de warme chocolademelk hoort allemaal bij de nieuwe maand  januari! En een nieuwe maand betekent een nieuwe tag: de Januari Tag! Veel lees plezier (;

Geef je je huid meer aandacht in de winter?
Ja, in de winter krijg ik heel snel een droge huid en daarom smeer ik me ook lekker veel in met body butter.

Vind je sneeuw leuk?
Sneeuw vind ik er altijd heel gezellig uitzien, ik word er altijd vrolijk van! Maar als ik naar school moet fietsen in de sneeuw dan vind ik het weer wat minder...

Welke face wash gebruik je op dit moment?
De face wash van Young Skin. (van de Etos)

Scrub je je gezicht? En hoevaak?
Ja, ik probeer het 1 keer in de week te doen, maar soms heb ik het veel te druk en heb ik er geen tijd meer voor.




Welke dagcreme gebruik je?
De dagcreme van Young skin. (van de Etos)

Welke foundation gebruik je?
De foundation van NYC en soms ook de bb cream van Garnier.

Welke concealer gebruik je?
Van Catrice, Essence en Cosline.

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Poederkwast, blushkwast en oogschaduwkwasten.


Draag je heel veel make-up?
Voor mijn ogen meestal een licht bruine oogschaduw, eyeliner en mascara. Voor mijn gezicht meestal een beetje concealer en poeder. Ik vind het zelf niet heel veel.



Welke lipstickkleur is je favoriet in de maand januari?
Een mooie nude kleur. 

En welke lipgloss?
Roze en nude vind ik ook wel mooi.

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Dat sommige meisje een veel te donkere of lichtere foundation ophebben.

Wat vind je het leukste aan de maand januari?
Ik vind het altijd heel leuk als er sneeuw ligt. Ik weet echt niet hoe het komt maar ik word er altijd heel vrolijk van!

Wat vind je minder leuk aan de maand januari?
Meestal is het in januari heel erg koud en daar houd ik helemaal niet van. Geef mij maar de zomer!


En als laatste: Wat is je tip om de maand januari door te komen?
Lekkere warme handschoenen, sjaal en jas kopen! En natuurlijk lekker veel warme chocolademelk drinken (;


Dit was de tag alweer, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

xxxx,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten