Pagina's

woensdag 26 december 2012

Essence Fantasia Highlighter limited edition


Jeej ik heb de highlighter van Essence uit de Fantasia collectie gekocht!
Ik was heel benieuwd want veel mensen hadden tegen mij gezegd dat deze highlighter heel mooi is en daarom wilde ik het ook heel graag uitproberen.


Is het een bloem? Of mischien een vlinder? Je weet het niet, je kan echt alles bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik vind het wel leuk bedacht heel erg fantasierijk! Mooie krullende letters op het doorschijnende verpakking, I love it.


                                                                Roze en goude glitters.


Wauw ik vind de highlighter echt super mooi! Wel jammer dat het een limited edition is, deze loopt tot half januari. 

Te koop bij: trekplijster en kruidvat.
Prijs: €2,99

xx, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten