Pagina's

maandag 24 december 2012

December tag

Het is alweer December de maand van de Sinterklaas, Kerst en natuurlijk de gezelligheid!
Ik heb een hele leuke tag uitgekozen en dat is de December Tag, ik vind dit zo leuk om te doen dus ik dacht ik ga elke maand een leuke tag doen! 

1. Wat vind je zo leuk aan de maand December?
De gezelligheid en natuurlijk de feestdagen.

2. Wat is je favorieten parfum tijdens de feestdagen?
De parfums die wat langer blijven hangen! Maar niet de parfums die heel fruitig zijn dat vind ik persoonlijk niet bij deze feestdagen passen.


3. Met welke producten kan je echt niet zonder deze maand?
Lipbalsem, want mijn lippen zijn altijd zo droog in deze tijd en ik gebruik een lipbalsem van purol die voedt mijn lippen goed. Handcrème vind ik ook wel heel fijn, mijn handen worden snel droog met dit weer en ik vind het altijd leuk om je handen lekker in te smeren met handcrème en ik gebruik de handcrème van de Sabon. En natuurlijk om niet te vergeten een lekkere romige bodybutters, om je huid lekker te verzorgen!

4. wat is de make up look die je deze maand veel draagt?
Vooral een zwarte gel liner en een licht bruine oogschaduw en natuurlijk mascara.

5. Welke snoep eet je deze maand heel veel?
Mmm, ik eet vooral heel veel chocola daar ben ik echt gek op! Rond Sinterklaas had ik veel pepernoten gegeten en nu rond kerst vooral kerstkransjes en lekkere chocolade kerstballetjes (:


6. Wat denk je dat je krijgt voor kerst?
Hihi ik weet nog niet alles maar ik weet wel dat ik een nieuw hoesje voor mijn mobiel krijg en een nieuwe tas. 


Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Fijne Kerst iedereen en maak er iets leuks van hihi (;


xxx,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten