Pagina's

woensdag 19 december 2012

nieuw parfum van Justin Bieber- Girlfriend

De nieuwe parfum van Justin Bieber! Het heeft de naam van zijn vorige hit 'Boyfriend'.
Het is een orginele flacon, heel grappig je kan het dus helemaal uit elkaar halen en het ziet er heel vrolijk uit met een soort spinnenweb van kunststof en het is een beetje verend.



Ik kwam de winkel binnen en zag gelijk deze parfum voor mijn neus staan, ik werd er helemaal vrolijk van en  hoopte heel erg dat het een lekker luchtje is! Zodra ik er aan rook werd ik er helemaal verliefd op en ging hem gelijk kopen, de geur is een beetje zoetig, fruitig en meisjesachtig.

Er zijn verschillende formaten, ik heb 30 ML Eau de Parfum en die kostte €33,50
Justin Bieber's Girlfriend Eau Parfum 50ML €45,00
Justin Bieber's Girlfriend Eau Parfum 100ML €56,00
Voor €14,95 is er ook nog een body lotion die kan je er ook bij gebruiken.

Girlfrien ziet er wel wat kinderlijk uit, maar de geur zelf vind ik niet kinderlijk. Hij is makkelijk draagbaar en is echt geen flutluchtje. Het parfum ruikt echt heerlijk en blijft goed hangen. 

Girlfriend van Justin Bieber is verkrijgbaar bij Douglas.

xx, 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten