Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Unboxing VIVI Clothes en goedkopehoesjes


Vandaag heb ik voor jullie een super leuke unboxing! Enjoy.


Ik begin met de unboxing van de webshop www.vivi-clothes.nl

Ze verkopen allemaal dingen uit Japan, Korea, Hong Kong en nog meer landen.
Ook verkopen ze schoenen, make-up, schoenen, telefoonhoesjes, kleding en sieraden. Neem maar snel een kijkje!

 Ik heb een hele leuke ketting en oorbellen gekregen! 


Als ik deze oorbellen zie dan word ik al gelijk blij van die gezichtjes! 


Deze super cute panda ketting! Ik ben de laatste tijd echt helemaal gek op panda's.


Op deze foto kan je de panda wat beter zien. Je moet er natuurlijk maar van houden, want het kan voor sommigen een beetje kinderachtig of tuttig zijn maar persoonlijk vind ik het zelf wel een heel lief kettinkje.

Nu de unboxing van www.goedkopehoesjes.nl



En in dit pakketje zat een iphone hoesje. Maar het is niet zomaar een hoesje het is een hoesje waar je pasjes in kan doen!


Heel erg handig! Dan hoef je niet met al die pasjes te lopen als je even snel naar de winkel moet. 


 Zonder pasjes vind ik het hoesje ook heel leuk! Het is voor de iphone 4.

Ze hebben ook nog veel meer andere leuke telefoonhoesjes en accessoires! Voor de iphone 4(s) hoesjes maar natuurlijk ook voor andere mobieltjes. Deze webshop is ook zeker een kijkje waard!

Ik hoop dat jullie de unboxing leuk vonden!

xxx,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten