Pagina's

zondag 17 februari 2013

unboxing phonegeek en myigadgets

Jeeej, ik heb vandaag weer een super leuke unboxing voor jullie!

Ik begin met de Siliconen Hoes/Softcase ipad 3 Roze


Deze hoes is voor de ipad 3. Het is gemaakt van duurzaam TPU materiaal. In de hoes zit ook een vingerafdruk patroon verwerkt wat ook een leuke uitstraling geeft! De hoes is zacht en comfortabel en het geeft een goede bescherming voor de ipad 3. Deze case beschermt tegen krassen, vuil en stoten. Je kan het ook heel makkelijk schoonmaken! De prijs: 17,94.




Jaaa jullie zien het goed het rilakkuma beertje! Dit super schattige beertje is een Rilakkuma smartphone houder hoe leuk is dat! Het is niet alleen voor mobieltjes, het is ook voor je afstandbediening.
Ik heb zelf de witte gekregen, maar de bruine is ook echt super leuk! De prijs: €14,95.
Voor meer informatie kunnen jullie op de site kijken en ik heb laatst nog een artikel gemaakt voor meer informatie.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

xxx,














Geen opmerkingen:

Een reactie posten