Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

top 3 must haves


Vandaag heb ik een leuke top 3 voor jullie! Ik heb een top 3 gemaakt van artikelen die heel gezond, handig en lekker zijn. Veel lees plezier en ik hoop dat jullie er wat aan hebben!




Mijn nummer 1: Baking Soda

Ik denk dat de meeste het wel kennen! Het is ongelofelijk hoeveel je met Baking Soda kan, vooral in Amerika is het heel populair bijna iedereen gebruikt het.
Wil je weten wat je er allemaal mee kan? Lees dan dit en dit

Nummer 2: Vaseline!

Bijna iedereen heeft wel een vaseline potje thuis! En het bestaat ook al heel erg lang. Wil je weten wat je allemaal met vaseline kan? Lees dan dit

Nummer 3: Kokosvet! 


Aaaahh kokosvet! Natuurlijk kan je kokosvet ook voor van alles gebruiken, in je haar, je kan ermee koken en nog meer. Wil je weten wat je er allemaal mee kan doen? Lees dan dit en kijk dit filmpje!

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten